Jamie Oliver vyhrál soud s McDonalds

03.12 2015|Zajímavosti
Jamie Oliver vyhrál soud s McDonalds

Jamie Oliver vyhrál soud s McDonalds, u kterého se s fastfoodovým řetězcem soudil kvůli kvalitě jeho jídla. Jamie Oliver otevřel hroznou pravdu o tom, z čeho oblíbený fastfood vyrábí maso na hamburgery a nugety.

Maso z McDonalds není maso

Podle Jamieho Olivera pokrmy připravené u McDonald nelze nazvat jídlem. Maso do hamburgerů a dalších pokrmů se vyrábí z hovězího tuku, který se obvykle umývá v hydroxidu amonném. Kdyby nebylo tohoto procesu, je Jamie Oliver toho názoru, že by jídlo v McDonaldu nejenže nebylo k jídlu, ale bylo by strašné i vzhledově.

Zdraví nebezpečný podvod

Podle Olivera by produkt řetězce neměl jíst ani pes. Ale nejen kvůli odpornému podvodu, který vydává hovězí tuk za maso, ale také proto, že hydroxid amonný je pro lidské tělo vysoce toxický. Navíc se výrobek obarvuje chemickými barvami. Během rozhovoru pro Daily Mail ukázal Oliver jak lze vhodně konzumovat tuk, kůži a vnitřní orgány. Zároveň položil veřejnosti otázku: "Který rozumný člověk může krmit své děti tukem s amoniakem? Směs, která vzniká smícháním hovězího tuku a amoniaku je podobná růžovému slizu. Po troše trpělivosti v továrně vznikne "něco" podobnému masu.

Autor: Jad, dailymail

Mohlo by vás zajímat:


Jamie Oliver vyhrál soud s McDonalds. Jamie Oliver vyhrál soud s McDonalds, u kterého se s fastfoodovým řetězcem soudil kvůli kvalitě jeho jídla. Jamie Oliver otevřel hroznou pravdu
Zajímavosti a novinky

 559 
  Komentáře ( 186 )

YouTube
Obrázek
KOMENTÁŘ
Jan|08.03 2016 14:03

Odpovědět
 -100 
Robert|08.03 2016 14:17
Takových překlepů ( o nic jiného asi nejde) najdete v článcích na netu spoustu.

Je snad obal důležitější jak obsah ?
Odpovědět
 156 
Jan|08.03 2016 14:19
Takže budeme paskvily tolerovat, dokud se nestanou normou? :)
Odpovědět
 54 
Lukas Vik|08.03 2016 15:25
boze ty si kokot
Odpovědět
 100 
Magi_ka|08.03 2016 16:32
ovládat mateřštinu je základ pro někoho, kdo svoje články stílí do éteru..jen kokot nazve druhého stejně :)
Odpovědět
 49 
Magi_ka|08.03 2016 16:32
*střílí
no vidíš
Odpovědět
 35 
Kubajz|08.03 2016 20:59
Já bych řek´, že to mělo být "sdílí" :D
Odpovědět
 60 
Pete|09.03 2016 10:00

Odpovědět
 -17 
tomas|10.03 2016 09:16
jsi......
Odpovědět
 15 
Mat|11.03 2016 09:58
Kokot jses ty ty demente pokud napise negramot clanek jakou ma asi jeho obsah vahu ? No vubec zadnou .... debil proste nemuze byt bran vazne .... myslis ze ano ? Tak vez ze „NH4OH“ neexistuje takze v hydroxidu amonném nic neomejes .....blbé že ? nicméně realita vetu obsah je dulezitejsi nez forma pouzivaji negramoti kteří si podle motivačních obrazku myslí že i když jsou totálně vymydlení tak můžou udělat díru do světa .... přitom by nejlip udělali kdyby si udělali díru do hlavy

ja mc donalda nežeru ale tyhle blitky mne fascinujou .... jakto ze znam lidi který to bezne zerou a ne v malem mnozství a postavu by jste jim mohli zavidet a se zdravým problemy nemají .... hmm ?
Odpovědět
 17 
fsdfdf|11.03 2016 14:47

Odpovědět
 -24 
Junior|11.03 2016 23:26
No... Úroveň Vašeho textu nic moc. Tedy spíš nic, než moc. Kdo Vás například učil psát mezery před interpunkčními znaménky? No fuj :-P
Odpovědět
 26 
Šari|29.11 2016 18:36
A jinou chybu nevidíte?
Odpovědět
 7 
Onasis asi|13.03 2016 00:34
Tvl, no tohle přelouskat, to dalo zabrat :-D
Odpovědět
 22 
Junior|13.03 2016 10:56
https://en.wikipedia.org/wiki/Ammonium_hydroxide
Odpovědět
 14 
Mrtvola|13.03 2016 16:17
NH3(NH4OH - dříve u nás, stále ještě v anglosaských zemích) je čpavkový roztok (vodnný),nebezpečnost T a N. vysoce nebezpečný pro vodní organismy a toxický pro kteroukoliv uhlíkovou formu života, člověka nevyjímaje.

Doporučuju zopakovat základy chemie.
Odpovědět
 29 
Mrtvola|13.03 2016 16:18
*vodný (překlep)
Odpovědět
 18 
neasi|17.03 2016 12:12
Amoniak se velmi dobře rozpouští ve vodě, a to při 0 °C 1 148 cm³ ve 100 ml vody, za vzniku zásaditého roztoku, který se nazývá čpavek.

Výsledný roztok je zásaditý a nazývá se také „hydroxid amonný“. Tohle označení je však poněkud nesprávné, jelikož molekula „NH4OH“ neexistuje. Neexistence molekuly „NH4OH“ je v souladu s faktem, že amoniak je Brønstedova, nikoli Arrheniova zásada. Zásaditý charakter amoniaku je tudíž podmíněn jeho schopností vázat proton vodíku H , a ne tvořením hydroxidových iontů OH− v průběhu reakce NH3 H2O → NH4 OH− (dle této reakce reagují pouze 4 z 1 000 molekul amoniaku). Správné označení vodního roztoku amoniaku je tudíž NH3(aq) nebo NH3 • H2O.
Odpovědět
 25 
Daniel|03.04 2016 09:56
Promiň. Nemohu si po tvém útoku na gramatiku článku pomoci. Podle mě jsi asi velmi narušeny člověk. Tedy nic ve zlém, sám jsem si nedostatků článku všiml, nicméně je v povaze zejména narcistní osoby hledat drobné chyby druhých a přehlížet ty své, řekl bych dosti hrubé a početné. Z toho tvého článku je mi na blití. Doporučuji navštívit odbornou pomoc.
Odpovědět
 23 
Daniel|03.04 2016 10:03

Odpovědět
 -10 
Mat|15.05 2016 11:49
Pretože sa neukážu hneď.
Odpovědět
 15 
Minda|07.06 2016 08:40
byste se píše dohromady, kondicionál, use google
Odpovědět
 9 
Ferda Tlučpič|01.07 2016 11:53
Označuješ tady lidi za negramoty a nejsi schopen psát ani interpunkci? To si děláš prdel ne? Když už tady děláš chytrého, tak to dělej pořádně. Takhle vypadáš jako čurák.
Odpovědět
 9 
Olda|12.03 2016 11:29
Bejt Bohem, tak si to nejspíš vezmu osobně. ;)
Odpovědět
 17 
Marek|08.03 2016 17:00
Ne, radsi budeme tolerovat paskvil pokud jde o obsah, az se stane normou... teda uz se to vlastne stalo ;)
Odpovědět
 39 
Petra|08.03 2016 17:08
Souhlasím s Vámi, to, co někteří jedinci provádějí s mateřským jazykem, je opravdu děs...
Odpovědět
 54 
Pavel|08.03 2016 17:09

Odpovědět
 -63 
Petr|09.03 2016 15:17
Čůrák nebo čurák ?
Odpovědět
 14 
iva|09.03 2016 21:06
ty seš divnej, vrať se do školy a pochop tam skutečnou podstatu
Odpovědět
 22 
pok|10.03 2016 22:56
ty musíš mít smutnej život
Odpovědět
 20 
Šari|29.11 2016 18:31
Ne, budeme tu debatovat o článku, ne někoho peskovat za chyby, překlep nebo chybu může udělat každý, jste tu kvůli čtení článku, nebo hledáte chyby? Mimochodem, nepíše se "jak obsah", ale "než obsah" z gramatického hlediska. Slovo "jak" se používá při přirovnávání a srovnávání. Jestli se chcete kochat chybami, tak jděte do komentářů kde budou nešťastní z vaší reakce ke komentáři.
Odpovědět
 9 
Šari|29.11 2016 19:10
no a hned mám překlep i já.
Odpovědět
 8 
vojta|08.03 2016 17:28
Člověk je tak inteligentní, jak je schopen ovládat svůj jazyk. Šířením nesprávných forem dochází ke zjednodušování a neschopnosti přesně vyjadřovat myšlenky, což logicky vede k hloupnutí.
Odpovědět
 85 
Shark|08.03 2016 17:42

Odpovědět
 -64 
vojta|08.03 2016 19:20
Pravidelně užívám logiku. Narozdíl od spousty dostupných látek nemá nežádoucí účinky a více než často se dostavují pozitivní výsledky u každé činnosti, při které ji použiju. Akorát nestojí žádné peníze, takže je v dnešní společnosti docela nedostupná.
Odpovědět
 95 
Juraj Galdun|08.03 2016 19:38

Odpovědět
 -29 
Klára|09.03 2016 09:13
no, já jako dislektik mám celkem problém s pravopisem, přesto má inteligence je vyšší než u většiny populace. Navíc dnešní čeština je celkově paskvil oproti vzletné a květnaté češtině, kterou ovládali naši praprarodiče a občané za první republiky. Podle vaší logiky jsme tedy celkově hloupější než lidi před 100lety... Což je proti všem výzkumům v této oblasti.

Na druhou stranu souhlasím s tím, že naše sociální inteligence a morální hodnoty velmi upadají. Nevím jestli to souvisí s jazykem, spíš bych řekla, že blahobit a pohodlnost z nás dělá naprosté ignoranty a morálně nízké tvory bez empatie, pochopení a schopnosti akceptovat jiný názor než ten vlastní.
Odpovědět
 58 
Jana|09.03 2016 09:21

Odpovědět
 -44 
Klára|09.03 2016 10:00
co jste nepochopila na větě "jako dislektik mám celkem problém s pravopisem"? a stejná opravdu nejsem.
Odpovědět
 40 
Honza|09.03 2016 10:07
Nepochopila slovo dislektik...
Odpovědět
 40 
Z.V.|09.03 2016 15:04

Odpovědět
 -21 
Z.V.|09.03 2016 15:05

Odpovědět
 -18 
Lusi|09.03 2016 15:16
Lepší být dyslektik než dement, který se posmívá někomu, kdo má vadu. Přitom tato dyslektička napsala komentář, který měl snad jediný hlavu a patu a dočká se posměšné reakce od někoho, kdo dotyčné inteligencí očividně nesahá ani po kotníky. Nemám žádné dys-, tak jsem mistr světa. Sice jsem blbej jak necky, ale umím psát, tak se můžu veřejně vyjadřovat.
Odpovědět
 60 
Zuzana|11.03 2016 03:26
Mluvíte mi z duše, já konkrétně jsem nikdy neměla problém s jazykem českým, ale nikdy bych se neposmívala lidem s tímto hendicapem, kdo neví o čem je řeč, tak by se k tomu neměl vůbec vyjadřovat. Tito lidé jsem ve větším procentu více jak průměrně inteligentní, mají vysoké školy, ale bohužel mají problém s jazykem českým, ale ne že by tomu nerozuměli, ale oni to nedokáží rozpoznat.......... je to složitější, napsala jsem to jen obecně, aby to i Ti rádobykritici pochopili........
Odpovědět
 35 
Lusi|14.03 2016 12:02
Oni by to nepochopili, takže škoda slov. Kdyby jen tušili, kolik významných lidí od malířů přes spisovatele po monarchy trpělo touto nebo jinou vadou.. A dotáhli to přesto dál než mnozí ze zde se vyjadřujících :-)
Odpovědět
 21 
Katka|18.05 2016 13:19
K paní Janě: A nepsala paní náhodou hned v první větě, že je dyslektik??? Kdyby jste alespoň pořádně četla....
Odpovědět
 12 
Cobaya|11.03 2016 13:17

Odpovědět
 -17 
Lusi|14.03 2016 12:03
Než zareagujete, přečtěte si předchozí komentáře, ať pak zbytečně nevypadáte hloupě.
Odpovědět
 20 
Jarmil Prcal|08.03 2016 14:26
Dybysem tě potkal kajsyk na cestě, taku ti jebnu, že se něspamatuješ ani za štrnast dni. Co se bereš do tlamy Ostravaky, cype?
Odpovědět
 102 
Michal|08.03 2016 16:08

Odpovědět
 -68 
kostra|08.03 2016 17:11
Jen hlupáček může napsat něco takového.
Odpovědět
 41 
T.J.|09.03 2016 09:25
Jezis ty jsi takovej Debil,Ceska Republika se sklada z Cech,Moravy a Slezka.
Odpovědět
 24 
Honza|09.03 2016 10:06
Myslel si Slezsko, viď? ;)
Odpovědět
 32 
T.J.|12.03 2016 16:09
jo
Odpovědět
 20 
Michal|16.03 2016 18:36
Dement:)))
Odpovědět
 23 
Jirka|09.03 2016 16:34
Nasraaat ty, ty už asi nejsi člověk :-D.
Odpovědět
 19 
tomas|26.06 2016 06:35
Zastav se tam někdy,a s hrdostí to komukoliv zopakuj......a vem si nějaké časopisy pro jistotu,v nemocnici bývá nuda......
Odpovědět
 10 
aaa-ada@seznam.cz|08.03 2016 15:04
Proč urážíte Ostravsko. Vás nezajímá obsah článku.
Odpovědět
 61 
Thinker|13.03 2016 00:31
Nezajímá, lidi poklesly. Budou jen vymejšlet urážky, než aby se zamysleli nad obsahem článku, poradily si, kde ještě třeba sehnat relevantní informace k tématu atd. Jen do sebe, určitě tím někomu hodně pomůžete.
Odpovědět
 26 
Kateřina|08.03 2016 15:58

Odpovědět
 -17 
Martina|08.03 2016 16:38
miluji inteligenty co trvdí že Ostravák mluví nespisovně, hlavně že Pražáci mluví svou mateřštinou :-)))
Odpovědět
 54 
vojta|08.03 2016 17:13
Nářečí neboli dialekt je nespisovná mluva stejně jako obecná čeština. Pokud nejde o umělecký záměr, neměla by se ani jedna z těchto forem v žurnalistice vyskytovat.
Odpovědět
 46 
Lida|10.03 2016 07:40
Mluvit Cesky? Nikdo uz nemluvi Cesky, kazde druhe slovo je sparchantela Anglictina :)
Odpovědět
 22 
Marcel|08.03 2016 16:42

Odpovědět
 -22 
Kristyn|08.03 2016 17:06

Vsak ctete internetovej skvar ... nevim co cekate :D
Odpovědět
 27 
Monika|08.03 2016 22:54
Ja som si celkovo vsimla, ze u Cechov a Slovakov je to tak, ze pokial nevedia napisat nieco rozumne k teme, tak aby sa necitili menejcenny zacnu rypat do gramatiky pisatela clanku. A takto si aspon docasne zdvyhnu sebavedomie. Naco to je dobre?
Odpovědět
 51 
Peto|09.03 2016 03:01
zdvihnu ;) ano gramatiku by mal ovladat kazdy, ci uz pise s diakritikou alebo bez, no ak sa jedna len o nejaky hlupy preklep, je naozaj smiesne to rozoberat v diskusii a teda aj podla mna je tu dolezitejsi obsah clanku ako gramatika
Odpovědět
 30 
Michal|09.03 2016 05:05

Odpovědět
 -19 
Tonda|09.03 2016 08:51
Pravopis jsem ochoten tolerovat. Co mi vadí víc, jak to tvrzení všichni automaticky berou jako jasnou pravdu. Chybou toho článku je především to, že tam chybí jakýkoli zdroj, natož pak minimální důkaz, že to celé není vycucané z prstu.
Odpovědět
 26 
Kristina|09.03 2016 09:31
a co ten, kdo to překládal? jste si jistý, že to řekl přesně takto?
Odpovědět
 20 
Andrea|09.03 2016 11:14
Nelibi se mi,jak pouzivas slovo "Ostravak" ty "cechacku". Pokud jsou dle tveho nazoru "ostravaci" negramoti,znamena to pro mne,ze jsi nevzdelany osel nebo si ostravaky potkal nanejvys v base... :(
Odpovědět
 23 
Tom|09.03 2016 17:16
hej Jane, je uplne normalni kdyz clovek neco pise ze zameni koncovku se slovem ktere melo nasledovat treba i v dalsi vete

vy jste asi do pici nikdy chybu neudelal ...

i kdyz si to kontroluje tak si toho nevsimne, me se to stava uplne bezne na vykresech

kdyz jsi tak chytry tak bez vyucovat decka cestinu aby jsme meli bezchybnou budoucnost ..

btw: ja si to precet a vubec jsem si toho nevsim, jde videt ze vam to dela dobre hledat chyby na ostatnich
Odpovědět
 20 
Petra|09.03 2016 19:35
Já tam vidím ,,odpornému,, kde jste přišel na něco jiného ?
Odpovědět
 21 
iva|09.03 2016 21:10
U psaní i čtení záleží nejvíce na celkovém obsahu a porozumění textu a evidentně si to nepochopil a řešíš sračky místo toho, abys řešil to, o co skutečně v článku šlo. Tys nikdy neudělal chybu? Je mi tě líto
Odpovědět
 21 
Martin|10.03 2016 08:51
A co máte proti Ostravákům?
Odpovědět
 19 
tomas|10.03 2016 09:15
ty to snad jíš,hńupe pražská?....bych se nedivil........hlavně ať JE TOHO HODNĚ.......co......
Odpovědět
 19 
Pavel |08.03 2016 14:10
Jane proč ti vadí Ostraváci ? Ty jsi takový pí*us? :) nebo to delas?
Odpovědět
 28 
Jan|08.03 2016 14:13
Nevadí mi Ostraváci, vadí mi, když někdo przní češtinu. Jde-li o někoho, kdo si hraje na novináře, je to ještě o to smutnější.
Odpovědět
 28 
Miroslav|08.03 2016 15:08

Odpovědět
 -17 
parry|08.03 2016 15:46
tolik slz kvuli preklepu....jako malé dítě
Odpovědět
 28 
Petr |08.03 2016 18:36
McDonald !!! to je téma oč tu běží a ne o gramatice či mateřštině ne? viděl jsem pořad s Jamie Oliverem kde ukazoval jak se to děla a co je to za hnus.Pane Jane,My Ostraváci jsme krátko zobáci ale mluví spisovně,neberu v potaz nářečí a to i v okolních městech.Když jsem se ptal Itala,Řeka,Španěla i jiných proč první přijeli na Ostravsko? odpověď byla že jim bylo řečeno že tady se naučí mluvit spisovně i různé slengy a pak budou rozumět všem ale pak jedou do Pepíkova a tam se doškolí slovy jako jsou třeba,vokno,volej,vole viť,sejra,naklizíno,voranžévá ,kulaťák atd.
Tak Pane Jane téma je ? McDonald !!!
Odpovědět
 90 
Beáta|09.03 2016 09:48
petr: (y)
Odpovědět
 23 
Beáta|09.03 2016 09:51
Konečně si někdo všimne, že není řeč o gramatice. Já mám odpozorováno, že když někdo neví kudy kam, nebo mu nesedí kritika, chytá se gramatiky :)
Odpovědět
 31 
Pipap|08.03 2016 14:20
Běž robit! :-D
Odpovědět
 32 
Lukáš|08.03 2016 14:48
Takže jediná diskuse k tomuhle článku se rozhořela jen kvůli gramatice?
... Achjo...
Odpovědět
 68 
LadisH|08.03 2016 15:01
Je vidět, že pán, co tu řeší gramatiku místo informační podstaty jde opravdu do "hloubky". Pouze malý člověk se zaobírá malými věcmi a ponižuje okolí, aby se stal "větším"... jak napsal Lukáš, "achjo"
Odpovědět
 41 
Milada|08.03 2016 15:19
Mám velkou radost z této pozitivní zprávy, každý by se měl zajímat o to co jí. Dnes bychom neměli důvěřovat tomu, že to nějaká inspekce pustila jako bezpečnou potravinu.
Odpovědět
 46 
Lukas|08.03 2016 15:24
Nevím jak je to s nugetama, ale kamarád je vedoucí pobočky v mcd v rakousku a byl PŘÍMO v továrně kde se dělají masa pro cheeseburger. Jako vstup šly celky masa a jako výstup zpracovaná placička, která není ani osolená ani okořeněná. (toto všechno se dodělává až při přípravě). nevím jak je to s nugetama a s masem v jiných zemích. Opravdu žádná strašidelná růžová hmota nikde nelezla :D
Odpovědět
 31 
parry|08.03 2016 15:48
za to ho snad plati ne aby propagoval firmu
Odpovědět
 26 
Michal|08.03 2016 16:11
Jasny
Odpovědět
 26 
Libas|08.03 2016 16:42
Já nevidím žádný odkaz na zdroj. A ani v žádném britském deníku jsem to online nenašel...
Odpovědět
 32 
Libas|08.03 2016 16:48
Jediné co jsem našel, je že Jamie podporuje nějaké poplatky v británii, za tzv "Soft drinks" (cola apod.) nic víc
Odpovědět
 22 
Petr |08.03 2016 18:46
Bylo to v TV zoom prima ukazoval to tam Jimie Oliver a plno jinych věci jako je obsah cukru v coca cole a jidle
Odpovědět
 22 
Petr |09.03 2016 18:34
Tady zatím na kuřecí nugetky odkaz
Odpovědět
 22 
David|08.03 2016 15:26

Odpovědět
 -22 
Vojta|08.03 2016 15:27
Vyhral soud vyhral soud..... To je teda zprava. O co presne slo v soudni pri? Budou nektere vyrobky nebo prisady mcd zakazany? Stazeny z prodeje? Zaplati nekdo nejakou pokutu za podavani zdravi skodlivych potravin? ..... to je zurnalistika tohle, fakt...
Odpovědět
 53 
mir|08.03 2016 15:40
nejsem ostravak ale JAN je obvska pica.jestli chces nekoho urazet za spisovnou cestinu nebo za to ze je ostravak tak zaslouzis par kopacek do tlamy.neni dulezity jak je to napsany nebo jak to vypada ale dulezita je podstata veci ty idiote
Odpovědět
 22 
Michal|08.03 2016 16:12

Odpovědět
 -22 
Tonda|09.03 2016 08:53
Podstata je ta, že někdo napsal asi tak 150tisící článek proti McD bez jediného zdroje, důkazu a faktu. A všichni ho budou sdílet a brát za neochvějnou pravdu.
Odpovědět
 26 
vojta|08.03 2016 16:45
Důležité jsou obě složky stejně. Ani jedna však v tomto článku není na úrovni.
Odpovědět
 31 
Jakub|08.03 2016 15:56
Vám tu ddobre jebe :D Slovickujete sa tu a úplne vám ušla podstata článku a áno som SLOVÁK
Odpovědět
 33 
Olala|08.03 2016 16:02
Jan chtěl možná poukázat na kvality člověka, kterého živí psaní. Lidé, kterým nevadí zjevná pologramotnost žurnalisty, pak mohou být snadno krmeni obarvenými hnusy z MC Donalda. Pokud by článek psalo dítě, dokážu spoustu věcí přejít. Jaká je asi kvalita tohoto média, když zaměstnává někoho, kdo prolezl s odřenýma ušima z ČJ?
Odpovědět
 34 
vojta|08.03 2016 17:40
Pokud nejsou schopni editovat vlastní články, nechci snad ani vědět do jaké míry si ověřují zdroje.
Odpovědět
 34 
Šari|29.11 2016 19:07
Nepíše se z "McDonalda", ale z "McDonalds", jelikož McDonalds není české jméno, nebo název, chcete-li, ale cizí a jakožto cizí se nemůže skloňovat českým způsobem.
Odpovědět
 9 
Roman|08.03 2016 16:03
Co je na tom slovnim obratu vlastne spatne?
Odpovědět
 24 
Olala|08.03 2016 16:08
Romane, vám ta věta dává smysl? "Ale nejen kvůli odporného podvodu..."?
Odpovědět
 23 
Michal|08.03 2016 16:09
Vsichni to budou stejne zrat a kdo ne,,Tak at to nezere ,tecka!!!!
Odpovědět
 27 
Roman|08.03 2016 16:30
Olala, to je ale jen pul vety vytrzene z kontextu. To samozrejne smysl nedava. Kdyz si prectu cely odstavec, prijde mi to zcela srozumitelne. Proto se ptam, co je na tom spatne?
Odpovědět
 20 
Míša|08.03 2016 17:26
místo odporného má být správně odpornému, to vypadá, že to někdo zkopíroval z překladače a nedal si moc práce s tím, to převést do spisovné češtiny....
celý ten článek je tak trochu postavený na hlavu, netvrdím, že fastfoody jsou něco zdravého, ale co tu píše autor článku je, promiňte, přitažené za vlasy...
Odpovědět
 26 
Trkolokolokotit|08.03 2016 16:34
Zajímavý na tom je tak akorát to, že to je celý jeden velkej nesmysl. To bych dokázal napsat lépe a třebna takhle: Jejmý společně s MekDonaldesem se soudil proti všem fastfůdovým řetězům, protože se mu nezdá, že z krávy a kuřete máma mele maso a to potom strčí do bábovičky a udělá bum. Soud samozřejmě vyhráli a aby toho nebylo málo, tak od teď už smí produkovat burgrový nugety jen nový řetez MAKjemý07.
Odpovědět
 25 
Julie|08.03 2016 16:40

Odpovědět
 -25 
vojta|08.03 2016 17:46
Dokud žijeme v civilizovaném světě, je forma stejně důležitá jako obsah. Také nepřijdete do restaurace a nezačnete mlátit příborem o stůl abyste vyjádřila, že máte hlad. Obsah to má sice stejný jako když si o jídlo řeknete, ale pravděpodobně by vás vyvedli.
Odpovědět
 33 
Trkolokolokotit|08.03 2016 16:50
O to tu nejde, je to nekolik let stary recykovany neaktualni clanek, zadna zajimavost, rposte stejna recyklace, o ktery se v tom clanku pise.
Odpovědět
 26 
Olala|08.03 2016 17:06
Pro Romana: když už, tak se snad říká "kvůli odpornému podvodu"! A ne "kvůli odporného podvodu"...
Odpovědět
 31 
Trkolokolokotit|08.03 2016 17:10
Ale tam je chyba jinde, melo byt velke O, proste pan Odporny to podelal :-)
Odpovědět
 25 
Radim|08.03 2016 17:17
Vy dylinky jebnuté co tady řešíte Moravu a Čechy?
Odpovědět
 29 
dd|08.03 2016 17:48

Odpovědět
 -15 
Honza M.|08.03 2016 18:22
Opravdu se bavím nad komentáři. Za prvé bych rád zdůraznil, že článek není pravdivý. Je to jen další kampaň proti značce McD. Sám z vlastní zkušenosti vím, že se jedná o kvalitní mleté maso (nějaká namleta kost tam asi bude). Těchto článků se průběžně objevuje na internetu mnoho a jde hlavně o zvýšení návštěvnosti pochybných stránek, že kterých navíc do svých zařízení získáte spoustu virů nebo přinejmenším cookies.
A samozřejmě takový článek nebude "překládat" nějaký renomovaný novinář, proto ty chyby ;)
Odpovědět
 27 
Trkolokolokotit|08.03 2016 18:35
Nechápu, co je špatného na koláčích zdarma :-)
Odpovědět
 27 
Dime|08.03 2016 18:46
Lidi, text je očivídně překládán pomocí překladače Google a je častečně upravován. Jenomže při takové úpravě člověk všechno nevychýtá, zvláště když to dělá narychlo.
Odpovědět
 17 
Trkolokolokotit|08.03 2016 18:56
Dvakrát řež, měření je dnes k ničemu.
Odpovědět
 21 
SCHULZ Richard|08.03 2016 18:59
Já už ty sračky nežeru od 1975 co přestali prodávat kuřecí stehýnka. Ke konkurenci (FCK) 2x do roka. Není nad uvařit doma. Sekanou si semelu sám.
Odpovědět
 30 
Jana|08.03 2016 19:21

Odpovědět
 -14 
Trkolokolokotit|08.03 2016 19:36
Jasná recyklace, ještě k tomu špatně umletá, už jsem to psal.
Odpovědět
 24 
Honza|08.03 2016 20:46
Já jsem pracoval 13 let u firmy která byla výhradním dodavatelem kuřecího masa a výrobků z něj pro Kanadu, něco se vyváželo i do U.S. Do nuggetů šlo kvalitní maso.
Odpovědět
 31 
Libasu|08.03 2016 20:57
Prosím vás lidi tady nejde o gramatiku a o to kdo koho urazí ostrejsim komentářem,ale o to co doopravdy jíte a kolik za to platíte.Kupte si Mcdonald a nechte ho stát týden v kuchyni a po tomhle pokusu,kdy se mu i plíseň vyhne, se ptejte sami sebe co tohle rádoby jídlo udělá s vašim tělem a zazivacim ustrojim po dlouhodobem užívání.Gramatika je v tomto případě slaboduchym sporem o celou gastronomickou pointu.
Odpovědět
 27 
Trkolokolokotit|08.03 2016 21:10
No to už snad ani není vtipný zase vytahovat tu kravinu s plísní :-)
Odpovědět
 26 
Ondra|08.03 2016 21:01
No nebudeme si nic nalhávat. Jak jsem se dočetl kdesi dole o McDonald's v Rakousku tak tam možná maso opravdu je, ale ruku na srdce , ČR je doslova záchod Unie. Všechny "srackoveci" se naváží k nám, ať je to McDonald's nebo prášek na praní. A upřímně cpát se tím každý den to snad ani nejde
Odpovědět
 32 
Trkolokolokotit|08.03 2016 21:19
No a za to si lidi můžou jen a jen sami.
Odpovědět
 26 
Lukas1cz|09.03 2016 05:50
Jde, pred 7mi lety ..... každý den ..... doublewhopper, bigtasty aj.... dneska?? Jen zdravá výživa.... v dnešní době v uvozovkách
Odpovědět
 27 
jaroslav|08.03 2016 21:42
Přečtl jsem komentáře. Některé jsou opravdu neskutečné. Hloupost v české zemi je na pováženou a ještě ke všemu ji pověsí na web, ať si to tam všichni co mají trochu zdravého rozumu přečtou. Prosím myslete než něco začnete psát. Děkuji.
Odpovědět
 30 
Jandy|08.03 2016 22:02

Odpovědět
 -27 
Jandy|08.03 2016 22:04
Už nekolik let tuto metodu nepoužívají... A neobhajuji je, jejich "jídlo" stejně stojí zaprd.. :D
Odpovědět
 25 
Jandy|08.03 2016 22:05

Odpovědět
 -22 
Jirka|08.03 2016 22:14
Když se člověk hádá déle jak 5 min s blbcem. Hádají se již 2 blbci.
Odpovědět
 31 
Trkolokolokotit|08.03 2016 22:55
Citáty tanty nanty, samozřejměm chytrý citát někoho známého vše vyřeší, hlavně když ho umí blbec použít ve správný čas a na správném místě.
Odpovědět
 35 
niky|08.03 2016 23:09
místo toho abyste se vyjadřovali k tématu článku a danému tématu, se tu zbytečně dohaduje a urážíte.. trošku se zaměřujete na nepodstatné věci!..
Odpovědět
 26 
Robert|08.03 2016 23:23
To jsem se vazne pobavil, kolik z vas ma cas resit nesmysly o preklepech a snad nikdo palec nahoru, ze se konecne neco deje proti nesmyslnemu prodeji toxickeho jidla. Preklepy nepreklepy.
Odpovědět
 29 
Jass|08.03 2016 23:55
schovavanie za nepodstatne veci v podstatnostiach robia ludi menej inteligentnimi, z podstatnosti sa clovek pouci viac ako iba vedet svoj materinsky jazyk, ale vsetci mame pravo na volbu, vediet iba svoj jazyk a nic ine nebrat za podstatnost alebo byt clovekom a robyt chyby a naucit sa cokolvek. ......................................... rozpravam siestimi jazykami, pravdepodobne ani jeden neovladam dokonale ale to nemalo vobec vahu proti tomu co som sa kvoli tym jazykom naucila........... V podstate som sa zaoberala podstatnostami a nepodstatnosti ma nezastavili
Odpovědět
 29 
Petra|09.03 2016 00:26
Přikláním se k názoru, že forma článků by měla být prezentovatelná... Proč to tady rozpoutalo takovou salvu nadávek, jde ovšem mimo mě.

Jinak zdá se, že do jistého rozsahu je to pravda: praktikovali to tak v USA. V Evropě jim to asi neprocházelo nikdy.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2092127/Jamie-Oliver-Victory-McDonalds-stops-using-pink-slime-burger-recipe.html
Odpovědět
 33 
No name|09.03 2016 02:13
jen žasnu co za vykurvenou debatu o spisovné češtině dokažou vymyslet český dementi nad kusek flakoty z McDonaldu :D
Odpovědět
 31 
Krystof|09.03 2016 04:45
Jak tak ctu ty vase komentare, tak si nejsem moc jisty jestli uz by jste si nemeli zalozit nejakou svoji skupinu. Clanek rekl akorat, je to zajimave a jsem rad ze nekdo proti tomu bojuje. TECKA ;)
Odpovědět
 26 
MadrFakr|09.03 2016 05:36
Jan - zkurvenej sráči....
Odpovědět
 18 
Ondra|09.03 2016 08:05
Drahý Jane,neurážej prosím Ostraváky.je obecně známo že na Ostravsku se mluví nejspisovněji z celé české republiky!!!!
Odpovědět
 28 
XXXL|09.03 2016 13:58
Nechci se dotknout žádného cypa, bo diskuse je o tom, co si sypete do hlav u Mekáče, jen mi vytanula taková hádanka z Prahe: Jaký je rozdíl mezi ostravákem a Vietnamcem? Vietnamec má práci a umí česky. Pěkná blbost, co?
Odpovědět
 28 
Lul|09.03 2016 08:34
Unikla vam podstata clanku? Alebo som si len nevsimla, ze sa nepise o jazykovednom ustave? Netusila som, ze McD. vyraba jedlo az takymto extremnym sposobom :( HNUS! Obzvlast zarazajuce, ked vidim ako sa rodinky v lete vyberu na nedelny obed :(
Odpovědět
 28 
Bety|09.03 2016 08:51
Úžasná diskuze :D
Odpovědět
 27 
Adolf Pumpička|09.03 2016 10:25
já nechapat nejak vám uniknout podstata clanku kouzelný být jak vy dokazat kecat o nepodstatnosti
Odpovědět
 25 
Viola|09.03 2016 10:41

Odpovědět
 -37 
marouskovka|09.03 2016 10:56
Jé, a my máme "mekáče" tak rádi :-(
Odpovědět
 28 
jitka|09.03 2016 11:25

Odpovědět
 -34 
Majkl|09.03 2016 12:28
Komentáře zakomplexovaných "učitelů češtiny" mě pobavily více než článek.
Ale možná je Vaše rozčarování a "anonymní internetová agrese" výsledkem pravidelného McStravování :-)
Odpovědět
 33 
Emilio|09.03 2016 12:37

Odpovědět
 -30 
Cech |09.03 2016 12:38
tak nevim z MC Donald super BIO masa tu ctu o rozloze Cech Moravy a Slezka a cipu z Ostravy a ve finale jsem z toho i ja uz dislektik, toz ste asi dospeli k nazoru ze se vsichni sejdete u Meka na obede ? Chapu to spravne .) evidentne vas rozemlete sracky jmenem maso nezajima...
Odpovědět
 30 
lucie Škarková|09.03 2016 12:49
fascinují mě tady ty komentáře lidí, které vlastně vůbec nezajímá co je v článku, ale zase řeší jen to, že autor udělal chyby v psaní!!!!! Baví mě lidi, kteří pořád sledují chyby u druhých místo, aby si zametli před vlastním prahem!!!
Odpovědět
 31 
Miso|09.03 2016 13:24
V komentaroch nieje nic normalne napisane k clanku. Aj som si myslel ze som preklikol na iny clanok. riesite uplne zly problem....
Len tak dalej.
Odpovědět
 28 
azbx|09.03 2016 16:30

Odpovědět
 -27 
ondra|09.03 2016 17:11
Vy se tady hadate jak kreteni:-)
Odpovědět
 25 
Andrew|09.03 2016 18:17

Odpovědět
 -37 
Peter|09.03 2016 18:22
O čo ide Jamiemu,reagujete na jeho pohľad na Mc Donalds,zdá sa mi,že nie.
Odpovědět
 27 
Peter|09.03 2016 18:33
Chcem sa poďakovať JO,že má odvahu povedať pravdu,nesmierne si to vážim.
Odpovědět
 28 
Ulrich|09.03 2016 19:05

Odpovědět
 -23 
lucie Škarková|12.03 2016 16:53
kvalitní maso? Ha, ha, ha.....
Odpovědět
 24 
krok|09.03 2016 19:07
Dokud žijeme v civilizovaném světě, je forma stejně důležitá jako obsah. Také nepřijdete do restaurace a nezačnete mlátit příborem o stůl abyste vyjádřila, že máte hlad. Obsah to má sice stejný jako když si o jídlo řeknete, ale pravděpodobně by vás vyvedli.
Odpovědět
 28 
Petra|09.03 2016 19:43
Tady je vidět,že stačí málo a banda lidí rozebere něco o co původně vůbec nešlo,slovní spojení ,,odporného podvodu,,se v článku vůbec nenachází,je tam pouze ,, odpornému podvodu,,což JE v pořádku a kdo vidí něco jiného měl by URYCHLENĚ navštívit minimálně očního lékaře nebo by se měl naučit číst.
Odpovědět
 28 
Petr Košťák|09.03 2016 19:52
Ten pocit,když si chce člověk něco zajímavého přečíst a místo toho tu najde bandu blbců co marní své životy aby jeden druhého uráželi.Asi si pak připadají lepší nebo chytřejší a nemusí myslet tolik na svůj vlastní život,který si tak sami vlastní blbostí vořou :D Sic jsem se moc od vás nedozvěděl,ale zase jsem se pěkně nasmál.Děkuji
Odpovědět
 29 
Martin|09.03 2016 20:39
Když to lidi kupují, tak proč to "nevyrábět"?
Odpovědět
 29 
anu|09.03 2016 20:53
Nic jako hydroxid amonný neexistuje. Když už, tak se jedná o vodný roztok amoniaku.
Odpovědět
 26 
Lusi|14.03 2016 15:26
článek z wikipedie o hydroxidech - Zvláštní pozornost si zaslouží hydroxid amonný. Vyskytuje se pouze ve vodném roztoku a samovolně se rozkládá na vodu a amoniak.

NH3 H2O ↔ NH3·H2O ↔ NH4OH

a též wikipedie, článek o amoniaku:

Výsledný roztok je zásaditý a nazývá se také „hydroxid amonný“. Tohle označení je však poněkud nesprávné, jelikož molekula „NH4OH“ neexistuje.

Tak si vyber :D
Odpovědět
 26 
Rab|09.03 2016 22:50
Eeeee.... A kde jsou nějaké informace? Například něco o tom soudu? Nebo něco o soudu? Klikla jsem sem ze zvědavosti na fb, ale už to určitě neudělám.
Odpovědět
 35 
Mašťák|10.03 2016 01:33
nevím proč ale musím se tu všem smát polovina neovládá chemii ze základní škol a druhá polovina se tu hádá o tom kdo jak líp umí gramatiku ale jen málo z vás se tu baví k tématu A to je to jak nás omrdávaj!!! Vážně smích na vás :D
Odpovědět
 32 
Filip|10.03 2016 06:56

Odpovědět
 -29 
XXXL|14.03 2016 08:12

Odpovědět
 -20 
Nereš|14.03 2016 15:09

Odpovědět
 -27 
neřešteužhovna|10.03 2016 07:19
Řešíte tady hovna místo toho, aby jste se věnovali podstatě článku. Ukázka toho co dokáže udělat jeden troll na za začátku debaty, který se tim baví ještě teď s popcornem v ruce. Zřejmě máte většina z Vás hodně práce a dobrý smysl života, když řešíte tohle...
Odpovědět
 34 
Sis|10.03 2016 10:11
Vůbec nerozumim Vaší diskuzi tady. Vždy jsem si myslela, že se komentuje obsah článků a ne jak jsou napsané..Lidi co blaznite?? Taky se někdy pobavim nad chybami druhých, když jsou fakt pikantní, ale stejně se to někdy stane i mne. Tak nechapu, proč to tady tak resite. A to já měla vždy Mcdonnald fakt rada, že je to hnus jsem věděla, ale až takto?? Asi už se tam neobjevim.
Odpovědět
 28 
Jakub M.|10.03 2016 14:04

Odpovědět
 -15 
Romča|10.03 2016 16:46
Článek se vztahuje k tomu hnusu, co do toho dávají v USA, kde burger, pití a kdo ví co máš za necelý doláč... Třeba tady ve Francii je mekáč právě považován z fast foodů za jeden z těch nejlepších, protože opravdu používají suroviny, které tvrdí, že používají, že maso je z čistě francouzského chovu, hranolky se dělají z brambor pěstovaných tady - ale taky za běžné menu (burger hranolky pití), co v USA vyjde pod 4 doláče, tady člověk zaplatí víc jak dvojnásobek...
Odpovědět
 26 
fsdfdf|11.03 2016 14:51
Je to amoniak (čpavek), nesprávně uváděn jako hydroxid amonný! Takže existuje a představ si to...rozpouští...:)
Odpovědět
 27 
Nereš|14.03 2016 15:08
Věděla jsem že je v tom nějaký svinstvo, ale tohle!? -_-
Odpovědět
 25 
Lusi|14.03 2016 15:22
Je hrozný, jak v každý zemi používají jiné ingredience (jestli se něčemu dá říkat ingredience). Na vlastní "kůži" jsem vyzkoušela například aviváž vyrobenou v Neměcku a v Polsku, to samé umělá výživa pro děti. Polská měla jinou vůni, jinou konzistenci.. resp. byla sypká, samozřejmě :-D ale německá byla jako hladká mouka a polská jako hrubá, tak to je velký rozdíl! S tímhle je to, věřím, dost podobné.
Odpovědět
 26 
Andrew|16.03 2016 17:28

Odpovědět
 -36 
Michal|16.03 2016 18:38

Odpovědět
 -27 
Dominik|10.04 2016 17:38
Samá EGA a samý INTELEKT, ale žádné SRDCE. Jsme přece lidé, všichni dělají chyby. Když někdo někomu nadává, tak jsou to jeho slova, to on je sprostý, nezdvořilý a bezohledný. S tím druhým to nemá, co dělat. MC není ani špatný ani dobrý. V něčem je dobrý, v něčem je špatný. Je to prostě fastfood. Jídla dávají poměrně rychle a mnoha lidem, potřebují je nějak uchovat či konzervovat a samozřejmě se to odráží na jejich kvalitě, která je asi spíš mizerná. Potřebují rychle namnožit kuřata či dobytek a za tu rychlost se "platí" krutostí, se kterou je se zvířaty zacházeno. Nejednou se mi i docela udělalo zle, nejednou jsem si i docela pochutnal. Nic není černobíle.. Snad jen Yin/Yang
Odpovědět
 27 
Kutil|18.05 2016 15:40
U happymealu je zdravejsi snist tu hracku a hrat si s tim "jidlem".
Odpovědět
 25 
Cameron|06.06 2016 17:42
Super! Jamie drožím palce aj naďalej. Podávaš skvelý výkon a stojíš si za svojim !
Odpovědět
 20 
  Komentáře ( 186 )

YouTube
Obrázek
KOMENTÁŘ